REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG CATERINGOWYCH ŚWIADCZONYCH PRZEZ LIVE-FOOD sp. z o.o.

§ 1

Postanowienia ogólne

a. Usługa cateringowa obejmuje kompleksowe przygotowanie i dostarczenie, na adres wskazany przez klienta, zestawu składającego się z 5 posiłków: śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku oraz kolacji. 

b. Klientem jest osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy.

c. Przedmiotem zamówienia jest usługa lub usługi cateringowe wybrane przez Klienta, spośród zestawów oferowanych przez naszą firmę.

d. Każdy posiłek jest zapakowany w oddzielne, zamknięte opakowania oraz posiada etykietę, na której znajdują się: nazwa posiłku, data wytworzenia oraz nazwisko klienta i adres dostawy.

e. Posiłki spakowane są w specjalne pojemniki, które nadają się do podgrzania w kuchenkach mikrofalowych, lecz nie nadają się do podgrzania w piecach standardowych. Przed obróbka termiczną należy usunąć folia ochronną.

f. Wszystkie posiłki należy przechowywać w temperaturze 2-8 stopni Celsjusza.

§ 2

Złożenie zamówienia

a. Zamówienie usługi cateringowej następuje poprzez złożenie dyspozycji zamówienia na trzy sposoby: 

1. Telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00 pod numerem telefonu 609 346 548 - biuro Live-food 

2. Telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 pod numerem telefonu 794 604 900 - dietetyk Marianna Osińska     

3. Mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b. Zamówienie złożone w dzień roboczy do godziny 14:00 będzie zrealizowane następnego dnia roboczego. Zamówienie złożone po godzinie 14:00 oraz w soboty, niedziele, święta będą zrealizowane od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.

c. Wszystkie sprawy związane z żywieniem prosimy kierować do dietetyk Marianny Osińskiej od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod numerem telefonu 794 604 900

e. Klient jest zobowiązany do poinformowania live-food sp. z. o. o. wszystkich alergiach pokarmowych. Live-food nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne następstwa zdrowotne korzystania z usługi cateringowej. 

§ 3

Płatność

a. Obowiązuje tygodniowy lub miesięczny okres rozliczeniowy. Płatności należy dokonywać z góry za każdy tydzień zamówionej diety.

b. Zamówienie zachowuje ważność jeśli płatność będzie zaksięgowana najpóźniej do środy danego tygodnia.

c. Live-food sp. z o.o. jest uprawniony do wstrzymania dostawy zamówienia, które nie zostało całkowicie opłacone.

d. Tematy związane z płatnościami, przedłużeniami i zawieszeniem diety, prosimy kierować do biura pod nr telefonu 609 346 548 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-16 lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

§ 4

Dostawa

a. Dostawa zamówienia odbywa się od poniedziałku do niedzieli w przedziale godzinowym 16.00 - 21.00, godzina dostawy jest uzależniona od adresu dostawy i trasy kierowcy. Dostawy pod dany adres są realizowane codziennie o tych samych godzinach (godzinę podaje kierowca przy pierwszej dostawie). 

b. Pytania dotyczące dostawy, zgłoszenie jednorazowej zmiany adresu itp. prosimy kierować do logistyka Marcina Markiewicza pod numer 505 405 767.

c. W razie gdyby klient nie odebrał zamówienia z powodu nieobecności pod wskazanym adresem lub z jakiejkolwiek innej przyczyny niezgłoszonej do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę, przedmiot zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. 

§ 5

Reklamacja

a. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub sposobu jego realizacji klient może zgłosić reklamację. 

b. Reklamację można składać e-mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod numer 609 346 548 - biuro Live-food, najpóźniej do godziny 10.00 następnego dnia roboczego.

c. W razie uwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma zestaw zgodny z przedmiotem zamówienia następnego dnia roboczego lub zwrot pieniędzy za jeden zestaw. 

 

 

 

Zespół Live-food